۱۳۸۹ آذر ۲۱, یکشنبه

وقتی از ۵ حرف می‌زنم، از بارسا حرف می‌زنم!

فرانک مجیدی: تیم محبوبم، بارسا، در یک نمایش خیره‌کننده ال‌کلاسیکو را به نفع خود پایان داد و دشمن دیرینه‌اش را با ۵ گل، گلباران کرد. این کاری بود که گلادیاتورهای پپ انجام دادند. لذت بردند و باعث لذت ما شدند و پاسخ حرکات چند ماه پیش مورینیو در نیوکمپ – و حرکت زننده‌ی دیشب رونالدو- را با فوتبال واقعی دادند.



سایت رسمی باشگاه بارسلونا، حقایق جالبی را درباره‌ی عدد ۵ برای بارسلونا و آمارهای فصل و بازی دیشب ارائه داده که ترجمه‌اش را در اینجا می‌خوانید:


پیش از گل اول توسط ژاوی، به‌مدت ۱ دقیقه و ۲۵ ثانیه و پیش از گل دوم توسط پدرو، به‌مدت ۱ دقیقه و ۱۷ ثانیه، توپ در اختیار بارسلونا بود.


بارسا ۱۵ موقعیت گل داشت، و رئال تنها ۵ تا!


پویول ۱۹ توپ سرگردان را به جریان بازی برگرداند.



از ۱۱۹ پاس ژاوی، ۱۱۴ تایش درست بود. پس از او، بوسکتس ۱۰۲ پاس داد که ۹۱ تای آن‌ها درست بود.


نوار موفقیت «لیونل مسی» پس از گل‌زنی در ۱۰ مسابقه‌ی متوالی، دیشب قطع شد. در عوض هر دو گل «داوید ویا» با همکاری هوشمندانه‌ی مسی به‌ ثمر رسید.


این چهارمین باری است که بارسا در نیوکمپ رئال را ۵-۰ شکست می‌دهد. به‌جز دیشب، تیم رویایی کرایف در ۸ ژانویه‌ی ۱۹۹۴ با هت‌تریک روماریو این کار را انجام داده‌بود. در سال‌های ۱۹۴۵ و ۱۹۳۵ هم بارسا، رئال را ۵ تایی کرده‌بود.


«جوزپه گواردیولا» برای بار پنجم هدایت بارسا را در ال‌کلاسیکو به‌عهده داشت. او هر ۵ بار، پیروز به رختکن بازگشته و مجموعاً این نتیجه را گرفته: ۱۶- ۲!


مورینیو و رونالدو، هرگز در نیوکمپ در برابر بارسلونا موفق نبوده‌اند.



بارسا ۱۹۷ روز پس از قهرمانی در لالیگا، دوباره به صدر بازگشت. گواردیولا با ۱۱ برد، یک تساوی و ۱ باخت، بهترین آغاز بارسلونا را در تاریخ لیگ رقم زده‌است.



پ‌ن: برای تمام دوستانی که مثل من، بارسایی دو آتشه هستند و با احترام فراوان به تمام مردان شجاع تاریخ ۱۱۱ ساله‌ی اف‌سی بارسلونا!


منبع



بیزبانک، ادزبانک
ه نظر شما هم سیستم آگهی «ستاره دار» مفید نیست؟ فقط وقتی هزینه پرداخت کنید که روی آگهی شما کلیک می شود.

Related posts:

  1. استعداد آقای جواد خیابانی ...
  2. فینال رؤیایی منچستر – بارسلونا چیز نمانده بود، بارسلونا را در فینال جام باشگاه‌های اروپا...
  3. کلیپ گلادیاتورهای پپ (با کیفیت خوب) مربی‌گری فقط آموزش نکات فنی به صورت خشک و خالی...
  4. یک کلاسیک به یادماندنی: چلسی ۴ – لیورپول ۴ (دانلود خلاصه بازی) با وجود خستگی و خواب‌آلودگی زیاد، بازی چلسی و لیورپول...



"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر